Uzunköprü Ticaret ve Sanayi Odası Basın Yayın ve Üye İlişkileri Sorumlusu Gizem Kalkandelen ve Muhasebe Memuru Buse Aydıngöz 28 Ocak 2020 tarihinde Çorlu TSO Akademi tarafından ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ve Tarihçesi, ISO 10002-2015 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin Faydaları, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Odaklılık Kavramları ve ISO 10002-2015 Standartları konularının işlendiği “ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Temel Eğitimi”ne katıldı. Süleyman Serkan Yılmaz gerçekleştirdiği sunumlarla katılımcılara bilgiler verdi.
Diğer Haberler
Uzunköprü, Keşan ve İpsala OSB’lerine Demiryolu Bağlantısı ve Pazar Erişimi Talebi
Daha Fazla