• Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
  • +90 284 513 10 64

 

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

  • Nitelikli ve vizyona koşan personeli adil bir yöntemle seçmek
  • Çalışan memnuniyetini sağlamak ve sürekli iyileştirmek
  • Personel performans değerlendirmelerini gerçekleştirmek ve gelişimlerini sağlamak
  • Çalışanlarına saygılı ve çözüm odaklı yaklaşmak
  • Verimliliği arttırıcı çalışma ortamları sağlamak

 

MALİ POLİTİKA

  • Şeffaflık
  • Karşılıklılık
  • Eşitlik
  • İhtiyatlılık
  • Tarafsızlık ve
  • Tutarlılık
  • İlkelerine ve 5174 sayılı kanuna bağlı kalarak mevcut fonları verimli yönetmek ve mali riskleri azaltmak

 

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

  • Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve gidermek
  • Üyelerin iş geliştirme konusunda ihtiyaç duydukları teknik desteği sağlamak
  • Üyelerinin dış ticaretlerini geliştirici yönde faaliyetlerde bulunmak
  • Üyelerin ürettiği ya da sattığı ürünlerin oda resmi web sayfası kanalı ile reklamını yapmak
  • Üye şikayetlerini dikkate almak ve çözümlemek
  • Üye istek, öneri ve taleplerini değerlendirmek ve mümkün olduğu müddetçe uygulamak
  • Üye memnuniyetini ölçmek ve sürekli iyileştirmek
  • Üyelere yönelik çeşitli aktiviteler düzenlemek
  • Üyelerin çıkarlarının ve haklarını korumak
  • Ticaret ve sanayi alanında değer yaratmak

 

BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI

  • Gerekli olan yazılım ve donanımı temin ederek, üyelere kesintisiz ve hızlı hizmet verebilme yeteneğini geliştirmek,
  • Dijital arşivleme sistemine geçerek ömür boyu izlenebilirliği sağlamak
  • Tüm programların lisanslarını temin etmek ve orijinal kullanımını sağlamak
  • Elektronik ortamda işlem gören verilerin güvenliğini sağlayıcı önlemleri almak
  • Üyelere online hizmet verebilme yeterliliği kazanabilmek

 

HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKASI

  • Stratejik Plan çerçevesinde gerçekleştirilen faaliyetlerin ve oda üyelerini ilgilendiren her türlü konunun doğru ve tarafsız bir şekilde ve üyelerin talep ettikleri iletişim yöntemini kullanarak haber haline getirilmesi ve duyurulması
  • Oda üyelerine yönelik gerçekleştirilen aktivitelerin memnuniyet sonuçlarını ölçmek ve sürekli iyileştirmek
  • İlçeyi ve odayı tanıtmak amacı ile basınla sürekli temas halinde bulunmak
  • Web sayfasını kullanıcı dostu haline getirmek ve tüm üyelerin maksimum ölçüde faydalanabilmesini sağlamak

 


KALİTE POLİTİKASI

  • Üye memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
  • Çalışan memnuniyetini ve gelişimini sağlamak
  • Çalışanların niteliklerini arttırıcı eğitim programları düzenlemek
  • Yasal şartlara uyum sağlamak
  • Hızlı ve hatasız hizmet verebilmek
  • Verimliliği arttırmak
  • Maliyetleri azaltmak
  • Yeni projeler geliştirmek

 

ETİK DEĞERLER

  • Dürüst
  • Güvenilir
  • Onurlu
  • Tarafsız
  • Paylaşımcı
  • Kişisel Bilgileri Koruyan,Sırdaş
  • Şeffaf
  • Güler yüzlü
  • Hümanist
  • Kanunlara Uyan
  • Çalışkan
  • Disiplinli
  • Düzenli
  • İşini Seven
  • Sorumluluk Sahibi

 

TEMEL DEĞERLER

  • Kaliteli Hizmet Üretebilme Gücü
  • Etkin Güncellik Takibi
  • Uzman Personel İstihdamı
  • Hesap Verebilme ve Saydam Olabilme Yeteneği
  • Üyelerini Koruyabilme ve Savunabilme Yetisi
  • Üst Düzeyde Lobicilik Yapabilme Özelliği
  • Çalışanlarına Değer Verme Becerisi

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI


UTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, yasal şartlara uyum sağlayacağımızı Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.